Khamis, 28 Mac 2013

Baby Aisha Lagi...









Sorry...gambar baby aisha lagi.....:)
 
Tapi sebenarnya nak cerita sikit... alhamdullilah... anak saya yang nie...menyusu badan dari lahir sampai sekarang dah nak masuk 11 bulan...anak ketiga nie baru lah aku puas dan merasa nak menyusukan baby ngan susu badan... anak sulung (kakak) dan kembar tu tak berpeluang menyusu...tak ader susu ...tapi yang nie aku nekad walau macam mana pun aku mesti kena bagi baby aisha ngan susu badan aku sendiri... aku cuba ambik supplement yang disyorkan oleh rakan sekerja aku...iaitu Shaklee... dari set berpantang hinggalah ke breastfeeding set. Harga dia memang mahal jugak ler...tapi kalu nak dikira ngan beli susu tepung lagi ler mahal... bukan setakat baby jer dapat manfaat tapi ibu jugak dapat manfaat dari produk nie... kulit pun jadi gebu...
Kalu sapa-sapa nak cuba produk nie.... SHAKLEE boleh hubungi saya tau...sebab saya dah jadi pengedar... SHAKLEE.
SEKIAN, TERIMA KASIH....:)
 

3 ulasan:

  1. Harap dapat kongsi pengalaman menyusu baby memandangkan saya takde pengalaman lagi baru nak masuk anak pertama huhu.... Please email saya lizamamahot78@gmail.com

    BalasPadam
  2. Banyak benda nak tanya... segan pulak dlm ni hehehe email kalau boleh huhu

    BalasPadam