Sabtu, 7 April 2012

2 APRIL 2012

Aku dah bertambah tua lagi setahun pada 2 April 2012.

Ari senin awal bulan April lepas, aku dikejutkan dengan satu majlis ringkas oleh kakak ngan en. suami.

Petang tarikh tersebut kakak ngan ayah nyer telah mengadakan majlis sambutan hari lahir aku yang ke- ... tahun secara kecil-kecilan. Angka biar lah rahsia ...:)

Pada hari itu aku telah menerima sekeping kad ucapan dan sebijik kek comel daripada en. suami, frame gambar dan mug dari kakak dan adik. Terharu aku ... kakak sanggup kumpul duit belanja sekolah semata-mata nak belikan hadiah sempena ulang tahun kelahiran aku. Ya, Allah bertuah rasanya aku kerana memiliki insan-insan seperti en. suami, kakak ngan adik. Syukur sangat-sangat.

Bila tengok gambar tak tahan rasa nak gelak sebab kena pakai topi kon berbulu. Ibu kena dera ngan kakak. Pakai ajer la ... bukan nyer salah pon. Ni ler pertama kali pakai topi kon berbulu. Bukan setakat ibu ajer adik, kakak ngan ayah pon kena pakai topi kon nie tapi yang diorang semua tak ada bulu. Bulu lain ada la ...

Nie ada ler gambar sikit untuk awak-awak semua tengok cuci mata. Tengok ajer tau jangan ketawakan aku pulak.

 Ibu riang gembira (kanak-kanak riang)
Ibu bersama kek comel pemberian ayah kakak ngan adik

Potong jangan tak potong ... potong kek la ...
 Kakak cuim ibu ...:) love u...
Ibu cium adik ...:) love u...
Belek hadiah dari kakak ngan adik
Frame gambar ... cantik tak? cantik la ...

Frame gambar + mug
Tu ... nampak tak? kad ucapan dari en. suami + frame gambar + mug dari kakak dan adik ...:)
Ibu + kakak + adik + hadiah
Ibu bersama adik
Akhirnyer ada jugak sekeping gambar bersama en. suami ...:)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan