Khamis, 22 Mac 2012

Jajan Oh Jajan ...


Mai sini kita intai jajan yang aku ada nie ... banyakkan jajan aku ... biskut bantal ngan biskut kapit tu beli kat Hospital Pusrawi masa gi check up aritu. Jajan-jajan yang lain mak aku yang bawak. Balance goodies bag kawin adik aritu. Dalam botol tu air tawar yang mak aku bawak untuk aku. Kalau aku lapar sementara nak makan tengahari ker atau petang makan jer jajan-jajan nie dulu. Jajan-jajan nie semua ada lagi kat umah. Aku simpan untuk anak aku si kakak tu. Kan tak yah beli dah jajan kat si kakak. Kalau tak asal gi kedai jer nak beli jajan. Adik tak leh makan semua jajan-jajan macam kat atas tu. Kalau adik boleh makan jajan-jajan macam kat atas tu makna nyer semua yang aku ada jadi milik adik ler. Selain jajan ada jugak bunga telur mak aku bawak. Tapi sori tak ada gambar yer. Telur tu dah selamat jadi lauk kami dah ... :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan